Ik vind het poppetje goed gelukt. De kleine stukjes was op onder andere de rug geeft een heel mooi effect.
maandag 2 november 2009
Poppetje van Was.
Ik vind het poppetje goed gelukt. De kleine stukjes was op onder andere de rug geeft een heel mooi effect.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten