Hier was de opdracht dat je een mensfiguur moest boetseren, die een gesloten houding aannam. Ik ben er heel erg blij mee, want ik vind hem goed gelukt. De houding vind ik ook erg leuk geworden.
Als je hem van vooraf bekijkt kun je zien dat hij een beetje naar rechts hangt.
Heel duidelijk is het niet, maar dat is niet erg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten