De houding vind ik wel leuk, alleen moeten de menselijke vormen en verhoudingen wat beter.
zondag 1 november 2009
Eerste boetseer opdracht.
De houding vind ik wel leuk, alleen moeten de menselijke vormen en verhoudingen wat beter.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten