zondag 1 november 2009

Eerste boetseer opdracht.

Dit is de eerste opdracht die we moesten doen voor het vak 3D. De bedoeling was een mensfiguur op het strand. Zoals je kunt zien ligt die van mij op z'n rug met zijn handen onder zijn hoofd.
De houding vind ik wel leuk, alleen moeten de menselijke vormen en verhoudingen wat beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten