

De 2e les boetseren hebben we weer een mensfiguur moeten maken.
De pop moest een schuine rug hebben. Een klasgenoot is model gaan zitten, maar we hebben er eigenlijk allemaal een soort van eigen draai aan gegeven. Dus de houding van mijn pop klopt niet helemaal met de originele houding. De verhoudingen zijn al wat beter als bij de eerste boetseer opdracht. Maar de menselijke vorm moet nog flink aan gewerkt worden =)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten